Dekorationer

Publicerat: 2011-05-23 Kl: 11:15:12 | I kategori: SP dekorationer



Lite rosor jag gjort, som förhoppningsvis ska sitta på en tårta framöver :) Ja, i alla fall dom röda, den till höger är en chokladros ch den längst till vänster är en SP ros i lila pudrad med silverpulverfärg, denkändes dock lagom misslyckad..



Lite studenthattar som även dem ska sitta på tårtor framöver :) Däremot bara den i mitten som är färdig, de andra ska med ha ett svartare band :)



Dessa blommor har inte jag  gjort, utan mina eviga följeslagare! Den med rosa glitterströssel har kära Anna gjort och de andra har min kära sambo gjort! Dom kan dom med, bara dom vill ;)



En liten prinsesskrona jag gjorde på test sådär, den har faktiskt inget speciellt ändamål, så den stå mest och ser söt ut :)

/Simone
Kommentarer
Postat av: Enkakaiugnen - Lotta

Vad många snygga dekorationer! Rosorna och hattarna var ju superfina!

2011-05-23 @ 22:36:29
URL: http://enkakaiugnen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0