Hi-hats!

Publicerat: 2011-06-29 Kl: 12:09:00 | I kategori: Cupcakes


Ännu en omgång med hi-hats! Denna gång tog jag inga genvägar som sist {länk} utan körde på Leilas recept på marängen. Höga hattar blev det med denna gång ;) Men jag tyckte inte riktigt om tillvägagångsättet med marängen, så tror det blir på ett annat sätt nästa gång! För goda är dom så en nästa gång blir det definitivt!

Dessa bjöd vi midsommarsällskapet på efter midsommarlunchen i mina föräldrars stuga (med deras vänner), mycket poppis vart dom! Vi var 7 så det blev 5 över, (1var till mig, sambon, mamma och pappa) den 5e slogs vi om!

Kommentarer
Postat av: Eleni

Gud vad du är duktig på att baka!! Tårtorna är helt fantastiskt fina! Du borde öppna något eget konditori! :)

2011-07-01 @ 11:31:27
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0