Strössel

Publicerat: 2011-07-14 Kl: 12:44:00 | I kategori: Allmänt


Har funderat ett tag på hur man ska förvara strössel på smartast sätt, då vi bor i en lägenhet med litet kök tar burkarna så stor plats, tillslut kom jag ju på! Lådan är från ikea, sedan har jag fyllt små knarkpåsar (zip lock) med strössel! Påsarna köpte jag på Panduro, 40st för 20:-

Funderar även på en till låda för att förvara SP dekorationer utan att dessa blir dammiga :) Jag ÄLSKAR när allt är enhetligt :) Kanske en för färger och en för verktyg med?

Facken går förövrigt att förändra, som minst blir det 3 fack.

Kommentarer
Postat av: Johanna Stålros

Oj så mycket strössel du har- ser ut som en prällåda;) Kram Johanna

2011-07-19 @ 18:15:43
URL: http://www.njutbarating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0