Rabarber/vanilj cupcakes!

Publicerat: 2011-07-12 Kl: 20:28:33 | I kategori: Cupcakes


Igår vart min kära sambo lite smått sötsugen sådär, och vem är jag att neka han gosaker?! Dessutom var min mor och far på middagsbesök! Så jag tog och svängde ihop vaniljmuffins med hemmagjort vaniljsocker och vaniljyoghurt fyllld med rabarber/jordgubbs sylt sedan spritsade jag misslyckade rosspritsningar med rabarber/jordgubbsgrädde! (passerade sylten ner i grädden). MYCKET GOTT! Dekorerade sedan med rosa glitterströssel. Dock borde jag haft mina fina prinsessformar men dom ska jag ju ha när jag fyller år, så det blev med bilar istället ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter mycket gott! Delar du med dig av receptet?



//Lena

2011-07-18 @ 22:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0