Mumsiga cupcakes!

Publicerat: 2011-07-06 Kl: 07:58:22 | I kategori: Allmänt


Igårkväll hade jag lovat sambon och Anna att dom skulle få cupcakes, ja det var ju trotsallt Annas sista dag utan viktväktarna ;) Och även om vi kom hem sent, åt ännu senare så fick dom självklart sina CC! Har dock inte tagit några kort än men ska dekorera och göra detta ikväll tänkte jag! Men smakat dom har vi och mumsiga och mastiga var dom! Insåg även att jag borde se till att köpa lite bättre formar, stabilare liksom.. Ska även försöka hinna förbi IKEA en SNABBIS och köpa en låda till mina alla strössel :D Som numer har flyttat från diverse burkar till zip-lock påsar (ja sånna små "knarkpåsar" som vi alltid kallat dom) sparar en HELDEL plats :) Sedan så ska det ju upp en bild på tårtan med, hoppas på att få en bild p åinsidan av frökenfräken med :)

Justja, viktväktarna, jag har nog aldrig nämnt det men även jag är med så blir underbart att få sällskap där nu! Nu kan vi peppa varandra rätt ;) För som jag sa till en kollega igår "Såhär kan jag ju inte se ut!" Fast det kan jag ju, men jag kan banne mig inte väga som jag gör! Och gud vad jag tackar VV för att jag ändå får äta kakor/tårtor/smet osv! MEN i begränsad mängd ^^

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0