Grattis till mig!

Publicerat: 2011-07-31 Kl: 09:10:00 | I kategori: Allmänt


Idag fyller jag 22år, och som vanligt är jag bortrest ;) Men nästa helg blir det kalas J Ska se vad för godsak som bjuds på under dagen, troligen något köpt då jag fick bak-förbud av sambon! ;) Tydligen ska man inte baka gärnet på semestern och helst inte blogga heller, då ska man tydligen bara vara ledig, nja inte riktigt  min grej men får väll lyssna för en gångs skull ;) Men jag lovar iaf att alla bakverk kommer upp efter nästa helg när jag fyllt år! Håll ut!

 

Och ni, har ni inte tävlat? Klicka här och gör det då!
Kommentarer
Postat av: Sofia Holgersson

GRATTTTIS! :)

2011-07-31 @ 13:26:32
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0