Förtidig födelsedagspresent!

Publicerat: 2011-07-13 Kl: 22:40:23 | I kategori: Allmänt


Förra veckan fick sambon hem min födelsedagspresent med posten, i ett sådnt paket att jag var övertygad om att det var en tårtställning med 3våningar, men tydligen var det 3 delar så det stämde inte riktigt.. Men nyfiken var jag och tillslut fick jag denna del av paketet i förskott! 2st tyllar, en rostyll och en annan tyll man gör blommor med (som jag inte vet vad dom heter) mycket glad för det! MEN oj vad jag funderar över mina resterande saker som nu blivit 2 mindre paket, alltså definitivt ingen tårtställning! Det är 2½ veckor kvar och paketen ligger så jag ser dem när jag vaknar och ser dem när jag somnar, jag kommer nog spricka!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Han är snäll sambon din :)

2011-07-20 @ 09:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0