Ännu en blixten McQuees tårta!

Publicerat: 2011-12-01 Kl: 12:35:08 | I kategori: Tårtor


Det är svårt att missa hur galet populär Blixten är bland alla små pojkar (kanske flickor med, men det har jag inte märkt på samma sätt) och jag måste erkänna att det nog banne mig är den tårta jag tycker är roligast att göra, så vem är jag att säga nej när en bekant ber mig göra en sådan till hennes son? Dessvärre fick jag stressa lite och den blev inte allt för komplicerad, men tack och lov vart lille Ludde glad och nöjd! (Resten av familjen med för den delen)


Bild glömde jag ta så denna blid är tagen av Mamman till Ludde :) TACK för att jag fick låna den av er!

I tårtan är det:
Vaniljbottnar
Blåbärsgrädde
Banangrädde
Och den är spacklad med vaniljsmörkräm
Täckt med SP
Dekorationer i SP

Nej nu vidare i vardagen ;) Men ännu ett inlägg kommer senare, då såklart ett JULIGT inlägg! För jag har ju lovat er ett om dagen fram till jul ;)

/Simone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0