19 December: Den perfekta julklappen!

Publicerat: 2011-12-20 Kl: 19:07:49 | I kategori: Julgotta


Förlåt för att det inte blev något inlägg igår, men jag har helt enkelt inte hunnit med mig! Så nu har ni gårdagens inlägg här ;) Trots mörheten efter att ha gjort tenta sedan 8 imorse (och fortfarande inte klar, helt sinnessjukt!)

Några "gamla" bekanta jag haft genom simningen var så sugen på alla kakor och grejer jag gör och viie ha sig en liten smakbit av lite olika sorter, och vem är jag att säga nej? 5 olika sorter blev det och dom verkade minst sagt nöjd när som såg min lilla presentlåda :) Kort glömde jag ta, så när vi väntade på avhämtningen fick det bli några snabba :)




Pepparkaks och lingon cakeballs, galet goda! Mycket godare än jag trott!


Här har vi Choklad macarons och vanilj/chokladskorpor - GALET GOTT det med!


Det gula som står upp är mina mumsiga saffran och russinkakor, sedan har vi även pepparkaksmacarons med lingonsmörkräm - To die for!


Recept och grejer kommer såklart upp de kommande dagarna! I promise :)

/Simone
Kommentarer
Postat av: Vic

Ser otroligt gott ut! Vad duktig du är! :)

2012-01-25 @ 13:37:13
URL: http://sugarvictim.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0