16 December: Saffranskorpor med mandel

Publicerat: 2011-12-16 Kl: 11:41:00 | I kategori: Julgotta


Detta är min mammas absoluta favorit! Tror jag gjorde två eller tre omgångar till henne förra året! Så självklart skulle hon få några i år med. Dom är enkla och rätt snabba att göra, dessutom går dom bra att förvara ett bra tag och passar dessutom ypperligt som julklapp till någon som har allt! Den ultimata julkakan egentligen.



Receptet är Leilas och det hittar ni HÄR! HAr nog inte så mycket att tillägga om receptet, dom är bara så underbart goda så de talar för sig själv.

Apelsiner med nejlikor gjorde jag samma kväll, finns inget som luktar så juligt och gott som det! Perfekt barnpyssel med (om man inte har en pojke som älskar frukt så obenhörligt att han äter dessa med skal och allt..).

/Simone
Kommentarer
Postat av: essay

What does it represent? Looks like an orange wiht nails in it.

2011-12-16 @ 15:52:19
URL: http://customessays.ws/
Postat av: Pernilla

Tar de som att de inte va så lyckat att pyssla dom med Charlie med andra ord=D

Ja måste göra mej nya innan jul för mina ha torkat och mögglat=/

2011-12-16 @ 20:21:16
URL: http://kaksmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0