14 December: Marsipan polkagrisar

Publicerat: 2011-12-14 Kl: 15:04:23 | I kategori: Julgotta


Några marsipangrisar blev det som sagt inte, men marsipan polkagrisar blev det i alla fall! Vet ännu inte vad jag ska ha dessa till, men funderar på att göra några roliga cupcakes. Eller så får de bli dekoration till Charlies underbara dagisfröknars julavslutnings tårta, time will tell.



Dessa godingar fick Charlie tack och lov inte i sig, även om han längtade galet mycket när jag fotade



Förövrigt är dessa galet enkla att göra. För ni har väll varit i Gränna och kikat på polkagris tillverkning? Det är ungefär lika enkelt! Har ni inte varit i Gränna? JA då tycker jag minsan att ni ska svänga förbi någongång ni är i närheten! Det finns ingen stad (by?) som är så hemtrevlig som denna! I alla fall ingen jag känner till.


/Simone
Kommentarer
Postat av: sabina

vad fina! jag har länkat på min facebook o blogg till din blogg:)

2011-12-14 @ 21:17:07
URL: http://mammahjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0