Nalle Puh!

Publicerat: 2011-08-03 Kl: 09:17:00 | I kategori: Tårtor


Fick även en sista minuten beställning på en nalle puh tårta, men tyvärr hade jag inte tid (de 6 till bröllopstårtorna kommer snart de med!) men erbjöd mig att göra dekorationen som blev just denna, ändrade lite teknik denna gång, använde mina verktyg med bollar på sidorna och gjorde mönster istf kniven, och det blev verkligen så mycket bättre! Så det ska jag fortsätta med J Dock har denna inte blivit upphämtad, synd men jag har iaf upptäckt en ny teknik! J

 

 

Och ni, har ni inte tävlat? Klicka här och gör det då! Sista dagen idag!

Kommentarer
Postat av: Kara

Det blev ju jättefint, det med :)

2011-10-30 @ 18:27:41
URL: http://www.kramnalle.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0