Bröllopstårta!

Publicerat: 2011-08-02 Kl: 09:12:00 | I kategori: Tårtor


Efter helgens kalas var det dags för min första bröllopstårta, och oj vad nervös jag var! Tänkt om något skulle gå fel? Är ju alltid lite smått nervös men inte som inför denna! Fast kan bero på att den var till en fd. tränare inom simningen som jag själv inte haft men har en otrolig respekt för! Men sedan bröllopstårtor i allmänhet är läskiga! Riktigt roliga att göra och få förtroendet men läskigt ifall något blir fel! Men är lite lugnare nu då jag fått sms av en av gästerna som berättade att hon tyckte den var mycket god! Känns skönt!

Och ni, har ni inte tävlat? Klicka här och gör det då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0